Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 1. rész

Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. Látható...


Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. Látható lesz, miközben a tapasztalatairól ír, hogy mennyire működtek közre élményei a geometriai és összetett művészi alkotásaiban. Valamint az is, hogy tapasztalatainak megértése hogyan változtatta meg a róluk alkotott megítélését egy pozitív és átformáló perspektívává. - Mary Rodwell

Tracey elmondja történetét

Még egészen fiatal koromban a furcsa események majdhogynem rendszeressé váltak az életemben. Kimerülten és kábultan ébredtem fel vad álmok után, melyben felvittek űrhajók fedélzetére, ahol sok bizarr dolog történt. Képtelen voltam elfogadni, hogy ezek bármivel többek lettek volna őrült képzelgéseknél. A 'hiperaktív elmém' álmai, így írták le a hozzám közel állók.

Az általános iskolában volt egy láthatatlan óriás barátom, akivel beszélgettünk, és a mai napig élénken emlékszem a meleg, nagy kézre, mely irányított a játszó udvaron körbe, és vicceket mondott nekem. Néha esténként volt egy másik látogatóm. Elneveztem őt "Mikulásnak", kényelmetlenül és rémülten éreztem magam, amikor belépett a szobába. De ha mélyen elrejtőztem a takaró alatt, még lélegezni is féltem, akkor egy erős nyugalom és biztonság érzés tört rám hirtelen. Aztán lebegve találtam magam, ahogy az éjszakai égboltot nézem a több millió ragyogó csillaggal körülöttem. De mindig is kényelmetlenül éreztem magam, amikor ezek a 'lények' jöttek értem, ez egy természetes reakciója volt az 'emberi' részemnek, mivel nem voltam teljesen tisztában vele, hogy mi történik. Az emberi részem úgy kapcsolódott ezekhez a lényekhez, mint a 'Mikuláshoz', és ezért hívtam őket így.

Bár zavarba ejtő érzés volt, amikor ezek a 'lények' beléptek a hálószobámba, majd egy nyugalom érzés töltött el, aztán egy nagyobb tudatosságba kerültem, és azt tapasztaltam, hogy ezzel a 'tudatossággal' képes voltam megérteni nagyon bonyolult fogalmakat.

A magas 'szürke lények' sohasem végeztek rajtam operációt vagy kísérletet, ahogy a kis 'Zéta szürkék'. Ezek nagyon különböző tapasztalatok voltak, és a magas szürkés lényekről úgy éreztem, mintha a családom lettek volna, és mintha otthon lennék velük. Sokkal jobban féltem, amikor a kis Zéta szürkék jöttek, mert tudtam, hogy néhány dolog, amit tesznek velem, fájdalmas. Először is a 'velük' kapcsolatos korábbi tapasztalataim alatt engem testileg, szellemileg és érzelmileg is megbénítottak, túl ijedtnek éreztem magam ahhoz, hogy kommunikáljak velük. De minden egyes alkalommal, amikor tapasztalatom volt velük, egyre többet és többet kommunikáltak. Azt hiszem azért, mert egyre kevésbé féltem, és sokkal nyitottabb lettem. Minél jobban kezdtem megérteni ezeket a lényeket, valamint a 'imádkozó sáska' lényeket (akiket gyakran láttam együtt a Zétákkal), annál kevésbé féltem. Aztán úgy találtam, hogy képes voltam szabadon kommunikálni velük, és hogy ők mindent megtesznek, hogy segítsenek megérteni az 'ő' helyzetüket, és hogy miért visznek el embereket, és végeznek rajtuk operációkat.

Amióta csak meg tudtam fogni a ceruzát, rajzolni kezdtem. Ez volt a szenvedélyem és az ajándékom. Elkezdtem festeni csendéleteket és tájképeket, és ahogy szándékosan figyeltem az embereket, miközben rajzoltam, kifejlesztettem az aura látás képességét. De amíg nem olvastam ebben a témában egy könyvet, addig azt hittem, hogy ez a szemem hibája.

Tizenöt éves koromban tapasztaltam meg a pszichés és intuitív képességeim gyors kialakulását erős késztetést érezve, hogy a kezemmel gyógyítsam az embereket. Azonban akkor még nem hallottam ilyenről, és az emberek körülöttem azt hitték, hogy túl nagy a fantáziám. Mély szomorúság volt számomra, hogy sok éven át elfojtottam ezeket a képességeket a körülöttem lévők kifogása miatt, akik úgy gondolták, hogy felháborítóak a képzelgéseim. Nem voltam képes szabadon kifejezni magam, vagy megfelelően kommunikálni másokkal, beleestem a kétség és zavartság mély szakadékába. Az állami iskolában, ahová jártam, nagyon félénk voltam, és megpróbáltam beilleszkedni, de ha ki akartam fejezni a 'szokatlan' nézőpontjaimat, más diákok és még néhány tanár is nevetség tárgyává tett.


Az angol tanárom tévesen volt meggyőződve arról, hogy 'kábítószereket' szedek, mert rendkívüli novellákat és verseket írtam. Gyakran mondták az egész osztály előtt, hogy kell hogy legyen 'valami', amiért ilyen őrült meséket vagyok képes kitalálni. Mindez túl sok volt nekem, így átváltoztam egy kitűnő tanulóból egy lázadó kettes tanulóvá, aki megpróbált beilleszkedni, amennyire csak tudott. Megtagadtam a 'belső' igazságomat, hogy elfogadjanak mások, és ne kelljen elviselnem a kegyetlen ugratásokat, melyeket el kellett tűrnöm az iskolai éveim alatt.

1996-ban megnyertem egy versenyt, és hirtelen a divat világában találtam magam, mint modell. A semmibe vevés és nevetségessé válás megtapasztalása után az iránt, aki 'belül' voltam, most már a 'külsőmért' kaptam az elismerést. Úgy éreztem, hogy elfogadnak és szeretnek azért, ahogy kinézek, de a mélyben a titkok és a bizonytalanság csak növekedett. Egy hazugságban éltem, és úgy tűnt, nincs semmi, amit tehetnék. A profi modell karrier állandó küzdelemnek bizonyult számomra mind érzelmileg, mind fizikailag. A házban, ahol éltem, elkezdtem 'szellemeket' és más 'furcsa lényket' látni, melyeknek nem emberi arcuk volt. Az álmaim intenzívek voltak, és néha nem tudtam aludni a félelemtől és a várakozástól, hogy mi jön. Ha elaludtam, az álmaim bizarrak voltak, mint például a fizikai vizsgálatok alatt, vagy furcsa tantermekben voltam. A nagy fekete szemű szürke lények néha telepatikusan tanítottak rajzolni és szimbólumokat írni hologramok formájában. Ezek gyakran a kezemből terjednek ki egy statikus, elektromos kék fénysugárként. Az ilyen esték után nem volt elég energiám, és néha gyakorlatilag lehetetlen volt kikelnem az ágyból, mert annyira fáradt voltam. A modellügynökség gyanakvó lett, mert állandóan felhívtam őket, hogy beteg vagyok. Nem tudtam, hogy mit mondjak nekik. Aligha mondhattam azt nekik, hogy kicsi szürke emberek raboltak el, és az éjszaka folyamán furcsa operációkon mentem keresztül! Nem tudtam elmondani a társamnak sem, nemhogy a munkáltatómnak. Egyre nehezebbé vált a számomra, hogy ezzel megbirkózzak, tönkre voltam menve és bűnösnek éreztem magam azért, ami történik. Őszintén azt hittem, hogy megőrültem.

Elmentem egy orvoshoz, és elmondtam a rettenetes álmaim rám kifejtett hatását. A konzultáció kevesebb mint öt percig tartott, és azt mondta, hogy csak depressziós vagyok, és írt nekem egy receptet antidepresszánsokkal és altatókkal. Bár nem szívesen vettem be gyógyszereket, de egy megkönnyebülés volt, hogy képes leszek egy tisztességes éjszakai alvásra ezek nélkül a nyomasztó álmok nélkül.



1996. karácsonyán hazautaztam, hogy lássam a családomat, és a nagymamámnál voltam Perth-ben, amikor egy este úrrá lett rajtam egy érzés, hogy írjak, mielőtt elmegyek aludni. Ez szokatlan volt számomra, de elhatároztam, hogy engdelmeskedem az érzésnek, és írtam egy oldalnyi információt. Bár közben úgy éreztem, mintha nem sok befolyásom lenne a dologra, és úgy tűnt, mintha magától történne. Másnap nem tudtam felfogni, hogy olyasvalamit írtam, ami túl van a tudatos megértésemen. Meglepetésemre ezek olyan információk voltak, melyek teljesen ellentétesek az emberi evolúcióról tanultakkal. Kijelentettem, hogy az emberiséget földönkívüliek hozták létre! Az írás szintén tartalmazott információkat a genetikai manipulációról, felhasználva az emberi és a földönkívüliek DNS-ét, hogy más fajokat hozzanak létre.

Megdöbbentem és összezavarodtam. Én még sohasem olvastam vagy hallottam ilyesmit, és nem tudtam semmit arról, hogy a földönkívüliek kísérleteket végeztek az emberi DNS-t felhasználva, nem is beszélve arról, hogy ők hoztak létre bennünket. Nem értettem, hogyan voltam képes olyasmiről írni, ami teljesen ellentétes volt azzal, amit hiszek. Hallottam a csatornázásról, de a tudásom róla nagyon korlátozott volt. Annak ellenére, hogy azt hittem, ez az írás csak egy 'egyszeri' epizód, elkezdtem egyre több és több sürgetést kapni, hogy csináljam, és az információk hihetetlen mértékben özönlöttek; idegen-ember kölcsönhatás, implantátumok, dimenziók, spiritualitás, az emberi fajok teremtése, a tudat emelkedése és így tovább. Néha azon kaptam magam, hogy 'akaratlanul' egy másik nyelven beszélek.
[post_ads_2]
1997-ben, amikor Japánban modellkedtem, az álmaim még élénkebbé és ijesztőbbé váltak, mint amilyenek korábban valaha is voltak. Mivel egyedül éltem elhatároztam, hogy mélyebben beleásom magam, és bátorságot vettem magamon, hogy megkérdezzem a 'lényeket', miért történik ez velem. Csodálkozásomra választ kaptam álmok, írások és a fejemben hangok formájában.

Azt mondták, magamnak választottam, hogy az evolúciós ciklus egy része legyek a teremtésben, egy új lelkileg fejlettebb fajnak, amely végül lakni fogja a Földet. Ezenkívül információkat kaptam az emberi tudat felemelkedéséről, és egy dimenzionális váltásról, amely jelenleg zajlik a Földön. Ez a segítségünkre lesz, és lehetővé teszi számunkra, hogy belépjünk 'más birodalmakba' szabadabban, valamint növeli a spirituális megértést.  Abban az időben ez volt a legbizarrabb információ, amit valaha is hallottam, és még most sem tudom, mi jelentősége volt a számomra.

Vettem a tapasztalataimról szóló naplómat, és egy reggel késztetést éreztem, hogy egy szimbólumot rajzoljak, amit egy álomban láttam, mely során számos űrhajó mozgott a csillagos éjszakai égbolton. A csillagok egy madár formáját vették fel. Ahogy ezt rajzoltam, a kezemet mintha ismét vezették volna, és végül elkészítettem egy mértani szimbólumot. Az elkövetkező két évben más hasonló rajzokat és szimbólumokat készítettem a tudatos elmém kis részét használva. Valójában minél kevésbé koncentráltam, annál könnyebben jöttek az információk, és folyt a rajzolás. Ez elég bizarr volt, és még most sincs elképzelésem, hogy miért csináltam.

Folytatás a 2. (Pozitív találkozások...) részben...

Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 1. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 2. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 3. rész

Név

3D nyomtató,50,432 Hz,1,51-es körzet,36,52-es körzet,1,5d,1,5G,1,6 órás munkanap,2,911,24,Aaron Swartz,1,Ábrahám,2,acél,5,adattárolás,11,adósság,21,Afganisztán,27,Afrika,137,agy,345,agykontroll,28,ájulás,1,Akasa-krónika,4,akkumulátor,89,alagút,1,alakváltó,1,alapjövedelem,24,Alaszka,26,Albánia,1,albínó,1,Alekszej Navalnij,3,Alex Jones,22,alga,3,Algéria,3,aligátor,1,alkímia,4,alkohol,7,állati tudatosság,42,állatvilág,597,allergia,14,álmatlanság,3,álom,55,alumínium,7,alvás,60,alvási paralízis,2,Amazonas,8,Amerika,1505,aminosav,1,amputáció,1,anarchia,1,Andrew Basiago,8,Anglia,463,angyal,11,animációs film,7,Anonymous,5,Antarktisz,92,antenna,1,antianyag,4,antibiotikum,9,antigravitáció,30,Antikrisztus,5,antioxidáns,1,Antonio Urzi,2,Anunnaki,25,anyagtudomány,97,anyaméh,3,anyatej,1,Apollo,7,arany,134,aranymetszés,2,árapály,3,arcfelismerés,8,arcolvasás,1,arcvakság,1,Argentína,35,Arisztotelész,1,árja faj,2,arkhónok,1,árnyékember,3,árnyember,3,árvíz,14,Asgardia,1,ASMR,1,ásvány,9,Asszíria,3,aszteroida,61,asztma,1,asztráltest,21,asztrológia,7,ateizmus,1,Atlantisz,39,átok,5,atombomba,95,atomenergia,83,atomok,6,átverés,1,aura,11,Ausztrália,197,Ausztria,30,autizmus,18,autó,36,autokrácia,1,avarok,2,azbeszt,1,Azerbajdzsán,3,Aztékok,29,Ázsia,48,Bábel tornya,2,babona,3,Bahama-szigetek,1,Bahrein,2,Bajkál-tó,1,baktérium,49,baleset,34,Balti-tenger,1,balzsamozás,1,Banglades,1,Bankrendszer,296,bányászat,36,barlang,41,barlangfestmény,7,barlangrajz,6,bázisugrás,1,Belgium,27,Belize,3,belső hang,7,Benedek pápa,27,bennszülött,1,bénulás,2,Bermuda-háromszög,6,beszéd,10,betegség,676,beton,1,Bhután,3,Biblia,96,Bilderberg,13,Bill Gates,19,bilokáció,1,biofegyver,1,biofoton,10,biogáz,2,biokerámia,1,biológia,2,biológiai fegyver,5,biológiai kor,2,biológiai memória,2,biológiai ritmus,5,bioprinter,2,biorobot,10,bioüzemanyag,9,blossom goodchild,6,Bob Dean,4,Bob Lazar,12,boldogság,25,Bolívia,22,bolygómérnökség,8,bor,3,Bosznia-Hercegovina,3,boszorkányság,10,Botswana,3,böjtölés,11,bölcsek köve,1,bőr,19,bőrszín,3,Brazília,83,Brbados,1,BRICS nemzetek,35,bronzkor,1,Buddha,18,buddhizmus,18,Bulgária,9,bunker,4,bűnözés,1,cannabis,83,Carl Sagan,17,Carrie Fisher,1,cenzúra,2,Ceres,1,cetfélék,1,Charlie Chaplin,1,chemtrail,14,Chile,37,chip,1,CIA,151,Ciprus,5,Costa Rica,7,cukor,20,cukorbetegség,20,csakra,7,család,1,családfakutatás,1,csapadék,2,Csecsenföld,2,Csehország,11,csend,1,Csernobil,8,csillagászat,286,csillagkapu,3,csillagkép,6,Csillaggyermek,3,csoda,8,csont,4,csontritkulás,2,Dagesztán,2,Dalai láma,12,Dánia,44,DARPA,18,Darwin,11,David Icke,12,David Wilcock,26,deepfake,6,déjà vu,1,Dél-Afrika,36,Dél-Amerika,1,Dél-Korea,42,demokrácia,7,démon,10,depresszió,30,diagnosztizálás,2,digitális pénz,78,digitális társadalom,12,diktátor,8,diktatúra,18,dimenziók,64,Dimitrij Medvegyev,2,dinoszauruszok,33,DNS,327,dogonok,1,dohányzás,18,dokumentumfilm,1089,dolmen,1,Donald Trump,121,döntés,2,drágakő,9,drón,63,druidák,1,dűne,1,Dzsibuti,2,dzsinn,1,Ebola,3,ébredés,3,Eckhart Tolle,5,Ecuador,23,édesítőszer,1,Edgar Mitchell,12,Edison,6,Edward Snowden,13,Egely György,6,egészség,794,éghajlat,174,ego,1,egyedüllét,3,Egyesült Arab Emírségek,16,Egyiptom,283,Einstein,85,ékírás,6,Eldorádó,1,elektromos áram,103,elektromos autó,143,elektromos hajó,4,elektromos impulzus,3,elektromos kerékpár,6,elektromos közlekedés,20,elektromos motor,14,elektromos repülőgép,6,elektromos roller,1,elektromos út,1,elektromos vonat,9,elektroszmog,44,élelmiszer,210,élet a halál után,159,életcél,7,elhízás,4,elme,2,elme kontroll,75,elmezavar,5,Elon Musk,55,élővilág,57,előző élet,15,elveszett nyelv,5,ember állat hibrid,5,ember idegen hibrid,29,emberáldozat,10,emberi faj,6,emberi jogok,3,emberi nyelv,38,emberi öngyulladás,2,emberi rekord,5,emberiség,216,emberkereskedelem,2,emlékezet,60,empátia,15,Enceladus,1,energia,113,energiafegyver,7,ENSZ,82,enzim,1,epilepszia,4,építészet,424,erdő,4,erdősítés,22,erdőtűz,3,ereklye,2,Erich Von Däniken,3,erkölcs,1,érrendszer,5,érzékelés,28,érzelmek,161,érzéstelenítés,1,Erzsébet királynő,5,ESA,37,esküvői ruha,1,esőerdő,20,Észak-Korea,35,északi fény,2,Északi-sark,16,Észtország,10,étel,194,Etiópia,14,Etruszkok,3,Eurázsia,6,Európa,285,Európai Űrügynökség,7,eurózóna,7,eutanázia,1,evolúció,112,évszakok,2,exobolygó,38,extrém időjárás,84,ezüst,7,fa,82,Facebook,4,fájdalom,33,fakír,1,FBI,53,FED,42,fegyver,39,fehér lyuk,1,fehérje,6,Fehéroroszország,6,fejlődés,330,fekete lyuk,52,feldolgozott étel,22,félelem,116,felemelkedés,1,fém,28,feminizmus,1,fenntartható gazdaság,16,fény,129,fényevés,1,fénygömb,5,fényjelenség,5,fénysebesség,19,fényterápia,10,fénytest,11,féregjárat,8,Ferenc Pápa,43,ferrofluid,1,fertőzés,2,fiatalság elixírje,17,film,358,filozófia,5,Finnország,37,fizika,104,fluorid,4,fóbia,5,fog,3,fogamzásgátló,1,fogyás,1,fokhagyma,2,folyadékmembrán,1,fosszília,4,fosszilis tüzelőanyag,39,fotó,74,foton,12,fotoszintézis,2,Föld,658,föld alatti város,10,földalatti bázis,44,földalatti tó,1,földcsuszamlás,3,földgáz,11,földönkívüliek,783,földrengés,95,Fönícia,1,Franciaország,200,frekvencia,34,frigyláda,1,furcsa hangok világszerte,24,fúzió,2,fúziós reaktor,26,függőség,11,Fülöp-szigetek,16,gabonakör,25,galaktikus föderáció,53,galaxis,75,gáz,22,genetika,238,génmanipuláció,19,génszerkesztés,4,geoglifa,10,George Orwell,2,geotermikus energia,4,gerinc,4,Ghána,3,giroszkóp,1,Gladio,1,gleccser,20,glifozát,5,Globális Fedezeti Számlák,2,globális felmelegedés,145,globális lehűlés,67,GMO,27,gnoszticizmus,1,gomba,28,gondolatátvitel,1,gondolatolvasás,15,gondolkodás,1,gonosz,15,gömbvillám,4,Görögország,67,grafén,11,gravitáció,39,gravitációs hullám,8,Grönland,19,Grúzia,2,Guatemala,17,Günther Wiechmann,1,gyémánt,20,gyermekfejlődés,255,gyermekmunka,2,gyógyítás,346,gyógynövény,86,gyógyszeripar,156,gyulladás,1,gyulladáscsökkentő,5,HAARP,19,háború,469,hacker,5,hadi fejlesztés,95,haj,5,hajó,2,hajóroncs,29,hajszín,4,halak,2,halál,117,halálközeli élmény,48,halhatatlanság,14,hallás,15,Halley -üstökös,1,hallucináció,16,hang,56,hangszer,1,hangterápia,6,harcművészet,11,harmadik szem,10,hatodik érzék,6,Hawaii,31,házasság,1,hazugság,4,hibernálás,8,hibrid faj,7,hidegháború,32,hidrogén,14,hidroponika,1,hieroglifa,12,higany,3,Himalája,9,hipnózis,11,hírek,1712,hírszerzés,3,hit,18,Hold,268,holdbázis,24,holdfogyatkozás,5,holdjáró,16,Hollandia,81,holografikus univerzum,29,hologram,15,Holt-tenger,4,homeopátia,1,Honduras,6,Hongkong,5,hormon,15,horpaszizom,1,Horvátország,12,humor,3,hunok,6,húrelmélet,4,hurrikán,7,húsevés,11,Húsvét-sziget,5,hüllő,21,Hüperborea,1,idegen elrablás,86,idegen lény,404,idegen technológia,302,idegsejt,10,idézet,3,idő,54,időgép,18,időhurok,1,időjárás,85,időjárás módosítás,52,időjárási fegyver,15,időkapszula,5,időkristály,1,időszámítás,2,időutazás,59,igazságszérum,1,III. Richárd,1,iker,2,ikerláng,3,ikrek,1,illat,12,illóolaj,6,illúzió,10,immunrendszer,46,immunterápia,1,implantátum,25,India,189,indián,16,indigó gyerekek,11,Indonézia,38,influenza,4,információ,11,ingyen energia,101,Inkák,17,inkarnáció,2,intelligencia,55,internet,71,intuíció,7,invázió,1,ionhajtómű,4,Irak,87,Iraki Kurdisztán,2,Irán,125,írás,7,irídium,1,Írország,20,iskola,62,ISON üstökös,1,ISS,58,Isten,172,Iszlám,7,ital,2,ITCCS,7,Izland,26,ízlelés,1,izom,1,Izrael,160,James Tyberonn,1,Japán,270,járvány,356,játék,6,jég,63,jéghegy,1,jégkorszak,22,Jemen,10,Jézus,60,jezsuita,1,jód,1,Joe Biden,32,jóga,5,jógi,2,Jordánia,15,jóslat,50,jövőbelátás,42,Jugoszlávia,2,Jupiter,37,kalóz,1,Kambodzsa,10,Kamerun,2,Kanada,129,Kanári-szigetek,3,kannibalizmus,1,káosz,2,kapcsolat,37,kapitalizmus,1,karma,8,karmikus kapcsolat,3,Kasmír,1,Katar,8,katonai technológia,123,kávé,1,Kazahsztán,6,Kazárok,1,Kelták,4,kémkedés,16,kemoterápia,6,kender,77,Kenya,10,kerámia,2,Kereszténység,92,Keshe Alapítvány,5,KGB,8,kiberháború,8,kibernetika,2,kiborg,4,kihalt faj,68,kiméra,3,Kína,630,kincs,16,kiropraktika,1,kísérlet,40,kísértet,12,kiterjesztett valóság,4,klímaváltozás,44,klónozás,21,kobold,1,Kobra,35,Kolumbia,32,kommunikáció,104,kondenzátor,1,Kongó,2,konkréció,1,koponya módosítás,1,korall,8,Koszovó,2,kőkör,1,könyv,618,környezetszennyezés,242,környezetvédelem,200,Közép-Amerika,4,középkor,2,közlekedés,268,közösség,4,kráter,11,kreativitás,10,kreditrendszer,1,Kréta,1,Krím,4,kriogenika,1,kriptid,1,kriptovaluta,45,kristály,37,kristály gyerekek,9,kristálykoponya,6,kromoszóma,9,Kuba,9,kultúra,26,Kung-fu,1,kungfu,1,kutatás,79,Kuvait,8,kvantumfizika,161,kvazár,2,labirintus,2,Laosz,3,lapos Föld,4,látás,51,láthatatlanság,4,látomás,5,Laura Eisenhower,13,láva,3,láz,1,lebegésterápia,1,LED,8,léggömb,4,léghajó,6,légkör,25,légzés,13,lélek,123,lélekcsoport,2,lélektárs,1,lélekvándorlás,12,lelki fejlődés,421,Lemúria,3,Lengyelország,57,létezés,8,Lettország,1,levegő,69,levitáció,7,lézer,54,Li-Fi,1,Libanon,13,Líbia,22,lítium,1,Litvánia,1,Livánia,1,Lukács Béla,1,Luxemburg,5,Madagaszkár,1,madár,23,magány,13,mágia,8,mágnes,2,mágneses mező,82,mágneses portál,1,mágus,1,Magyarország,174,magyarság eredete,9,Maja leletek,50,maja naptár,5,májbetegség,2,majom,1,Malajzia,12,Mali,1,Málta,5,mamut,10,Mandela effektus,4,manipuláció,12,manó,1,Marokkó,3,Mars,216,Mars Curiosity,21,Marshall-szigetek,2,marsjáró,19,masszázs,1,matematika,18,mátrix,10,Matthew Ward,4,Mauritánia,1,Mauritius,3,meddőség,1,média,75,meditáció,131,médium,4,megalit,37,megfigyelés,40,megnyúlt koponyák,20,megtermékenyítés,7,megújuló energia,161,megvilágosodás,15,méhek,12,memória,63,menedék,2,mentális betegség,42,mennyország,57,méregtelenítés,7,mérés,3,mérgezés,35,Merkúr,14,messiás,2,mesterséges anyaméh,2,mesterséges intelligencia,228,metaanyag,2,meteor,67,meteor Kuba,2,meteor oroszországban,5,Mexikó,143,mezoamerika,8,Mezopotámia,12,Mianmar,2,mike quinsey,10,mikroba,3,mikrohullám,4,Minósz,1,mitológia,4,mítosz,6,mkultra,17,Mongólia,4,Monsanto,27,Mooji,10,morgellon,2,multiverzum,26,múmia,92,munka,30,mutáció,12,műanyag,95,műhold,97,műtét,5,művészet,208,nagylábú,7,Namíbia,1,nanotechnológia,38,Nap,255,napciklus,6,napelem,53,napenergia,164,napfény,106,napfogyatkozás,11,napfolt,11,napkitörés,10,Naprendszer,201,napszél,19,naptár,1,NASA,393,NATO,65,Nazca-kultúra,2,Nazca-vonalak,15,Nefilim,5,nehézfém,6,Neil Keenan,3,nemesfém,13,Németország,348,nemiség,3,Nepál,8,Neptunusz,13,népvándorlás,5,NESARA,3,neuron,5,neutrínó,1,nevetés,2,Niels Bohr,1,Nigéria,10,Nissan,1,nitrogén,1,Norvégia,50,Nostradamus,11,növények,276,növényvédőszer,41,NSA,28,nukleáris energia,58,nullponti energia,1,nyersétel,14,nyomtató,3,Obama,51,obeliszk,1,obszervatórium,5,óceán,86,okkultizmus,5,okostelefon,41,oktatás,64,olaj,62,olajfüggőség,31,Olaszország,196,Olmékok,5,oltás,178,Omán,3,omniverzum,1,online tv,5,OPPT,4,optikai csalódás,1,orákulum,1,organikus,1,orgon energia,3,óriások,27,Orionidák,1,Oroszország,751,oxigén terápia,1,ózonréteg,5,önbecsülés,3,önellátás,1,önismeret,317,önkényuralom,2,önvezető autó,32,önvezető motor,1,őrangyal,1,ördög,8,ördögűzés,8,öregedés,66,Örményország,5,örök élet,9,örök fiatalság,20,öröklés,1,öröklődés,31,ősi civilizációk,448,ősi gyógyítók,5,ősi szöveg,71,ősi technológia,189,ősi viselet,2,őslakos,20,ősrobbanás,22,őssejt,23,összeesküvés-elmélet,1,ötvözet,1,özönvíz,8,Pakisztán,16,Palesztina,26,Panama,5,Pangea,1,pánpszichizmus,3,pánspermia,2,papír,6,Pápua Új-Guinea,6,paradoxon,1,Paraguay,1,paranormális,111,parazita,1,pareidolia,1,párhuzamos univerzum,34,Paul T. Hellyer,4,Pentagon,78,pénz,419,permafroszt,1,Peru,95,perzsák,2,Phobos,3,pihenés,1,piramis,123,platina,4,plazma,10,Plejádok,4,Plútó,3,pokol,10,polgárháború,2,Polinézia,3,politika,2,poltergeist,3,pólusváltás,14,Popper Péter,1,porördög,1,portál,1,Portugália,23,prekogníció,4,prófécia,32,propaganda,10,protézis,1,Proxima Centauri,2,pszichiátria,8,pszichikai erő,14,pszichokinézis,7,pszichológia,67,Puerto Rico,10,pulzár,1,rabszolgaság,9,radioaktív,10,rákbetegség,158,rakéta,1,reaktor,2,régészet,935,reiki,1,reinkarnáció,35,rejtélyek,685,rémálom,1,rendőrállam,75,replikátor,1,reptilián,17,repülés,222,repülő autó,6,repülő humanoid,2,rezgés,18,robot,28,robotok,151,ródium,1,Római Birodalom,81,Románia,18,Roswell,39,rovarok,3,rovarölő,8,rovásírás,4,röntgenlátás,1,Rudolf Steiner,1,Rúmí,1,rúnaírás,2,Rupert Sheldrake,1,Russell Brand,1,ruténium,1,Sabrina Pasterski,1,Salamon király,2,Salvador,3,sámánok,10,sárkányok,2,sarki fény,12,Sátán,16,sav,1,schumnann frekvencia,6,sci-fi,216,sellő,7,shaolin,1,sheldan nidle,13,shelley young,1,Shogun Amona,1,sírkamrák,8,sivatag,48,Skandinávia,1,skizofrénia,3,Skócia,21,smaragd,1,só,21,sors,2,sótalanítás,9,sötét anyag,17,sötét energia,4,Spanyolország,107,spiritualitás,372,sport,39,Srí Lanka,3,Star Trek,13,Star Wars,8,Stephen Bassett,5,Stephen Hawking,16,Steve Quayle,1,Stonehenge,12,stressz,44,sugárzás,58,sumérok,14,suttogás,1,suzanne lie,2,Svájc,59,Svédország,67,szabad akarat,7,szabadkőműves,1,szabadság,8,szag,12,szaglás,4,számítástechnika,175,számmisztika,1,szamuráj,2,szaporodás,6,szarkofág,12,Szaturnusz,33,Szaúd-Arábia,69,szavak,1,szegénység,14,szekta,5,Szelei Magdolna,6,szélenergia,61,szellem,11,szellemek,86,szellemváros,1,szem,58,szembetegség,25,személyiség,1,személyiségteszt,9,személyiségzavar,1,szén,1,szén-dioxid,18,szent geometria,1,Szerbia,12,szerelem,12,szeretet,58,szerotonin,1,szertartás,2,szerv implantátum,9,szerzetes,1,szfinx,10,sziámi iker,1,sziámi ikrek,2,Szibéria,56,Szicília,3,sziget,4,sziklarajz,11,szimbiózis,1,Szingapúr,25,szinkronicitás,5,színlátás,2,színpszichológia,2,színterápia,2,szintetikus üzemanyag,11,Szíria,187,szív,56,szkíták,9,Szlovákia,3,Szlovénia,4,szoftver,2,Szomália,2,szorongás,17,Szovjetunió,88,szökőár,12,Szudán,7,szuperkontinens,10,szupernóva,6,szülés,10,születés,41,Tádzsikisztán,1,Tajvan,17,találmány,42,táltos,1,tanítások,38,tanulás,57,Tanzánia,3,táplálkozás,97,tarot,1,társadalom,146,távolbalátás,31,technológia,1328,tej,5,tektonikus lemez,4,telekinézis,4,telepátia,49,teleportálás,15,teleszkóp,37,telomer,9,temetkezés,2,tengeralattjáró,24,tengervíz,244,teremtés,42,terhesség,4,téridő,19,térkép,6,térmeghajtás,2,természet,462,természetfeletti,59,természetvédelem,61,terraformálás,1,terrorcsoport,12,tervezett elavulás,2,Tesla,97,testbeszéd,1,testelhagyás,6,testen kívüli élmény,19,testhőmérséklet,4,testmódosítás,4,testmozgás,12,testsúly,1,tetoválás,6,Thaiföld,20,Tibet,22,Timbuktu,1,Titán,1,titkos tanítások,2,titkos társaságok,265,titkos űrprogram,134,tó,1,tobozmirigy,9,Toltékok,2,Tonga,1,torinói lepel,2,tornádó,9,torpedó,1,tömegmédia,65,Törökország,121,történelem,1174,törzs,1,transzhumanizmus,9,transzplantáció,1,Trianon,4,tudat,114,tudatalatti,79,tudatmódosítás,20,tudatos álom,28,tudatosság,782,tudomány,1197,túlnépesedés,9,túlvilág,144,Tunézia,1,tüdőbetegség,20,tündérek,1,Türkmenisztán,2,tűz,5,tűzönjárás,1,ufo,885,UFO felfedés,102,UFO vadászok,7,ufo-afrika,4,ufo-amerika,399,ufo-ausztrália,7,ufo-ázsia,29,ufo-budapest,1,ufo-cikkek,2,ufo-egyéb,20,ufo-európa,113,ufo-fotók,9,ufo-magyar,6,ufo-oroszország,20,Uganda,1,új,10859,új pénzügyi rendszer,174,Új-Zéland,37,újrahasznosítás,65,Ukrajna,87,ultrahang,9,Univerzum,253,Uránusz,11,Uri Geller,1,Uriel,1,Uruguay,5,uso,9,utazás,7,űrállomás,43,űrbányászat,3,Üreges Föld,28,űrfegyver,5,űrháború,12,űrhaderő,2,űrkutatás,660,űrlift,2,űrsikló,2,űrszemét,10,űrtechnológia,234,űrutazás,163,űrverseny,10,üstökös,20,üveg,14,üzenetek,63,vakcina,180,vakság,4,választás,2,Valiant Thor,1,vallás,258,valóság,46,vámpír,4,Vatikán,95,vécé,1,vécépapír,2,vegetáriánus,12,végítélet,3,Végjáték,26,végtelen,1,vegyi anyag,68,vegyi fegyver,13,véletlen,1,Venezuela,43,Vénusz,29,vér,41,vércsoport,5,vertikális gazdálkodás,2,veszélyeztetett faj,7,vezeték nélküli áram,2,videó,9659,videojáték,17,Vietnam,18,viking,16,Világgazdasági Fórum,11,világítás,1,világkormány,2,világvége,15,villám,28,virtuális valóság,14,vírus,241,vitamin,20,víz,367,vízenergia,13,vízesés,1,víznyelő,13,Vlagyimir Putyin,26,vonat,9,vulkán,11,vulkánkitörés,87,Wi-Fi,16,WikiLeaks,33,x-akták,21,zaj,5,Zambia,1,zene,60,zeneipar,4,Zimbabwe,4,Zsidóság,24,
ltr
item
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel: Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 1. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 1. rész
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibxG0yHItKwylPOA66901eXwjGoOeohhAp5ALKa56245IIsx2UJU_PFBDHRUEYdorn9O6nTEqJPcxfv0QHm6lL94-Gdsu7i4PdycJv-SyOs-v81DQrMg3ld7U_8CstKKsZ9VG5CkTh9qU/s640/tracey-taylor+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+ember+hibrid+dns-spiritu%C3%A1lis-spiritualit%C3%A1s-k%C3%ADs%C3%A9rlet-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibxG0yHItKwylPOA66901eXwjGoOeohhAp5ALKa56245IIsx2UJU_PFBDHRUEYdorn9O6nTEqJPcxfv0QHm6lL94-Gdsu7i4PdycJv-SyOs-v81DQrMg3ld7U_8CstKKsZ9VG5CkTh9qU/s72-c/tracey-taylor+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+ember+hibrid+dns-spiritu%C3%A1lis-spiritualit%C3%A1s-k%C3%ADs%C3%A9rlet-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2013/10/pozitiv-talalkozasok-foldonkivuli.html
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2013/10/pozitiv-talalkozasok-foldonkivuli.html
true
6773355663696938213
UTF-8
Loaded All Posts Nincs ilyen bejegyzés MEGNÉZEM Tovább Válasz Válasz elvetése Törlés By Kezdőlap OLDALAK BEJEGYZÉSEK Mindet megnézem TOVÁBBI CIKKEK CÍMKE ARCHÍV KERESÉS MINDEN BEJEGYZÉS Nincs ilyen bejegyzés Vissza a kezdőlapra Vasárnap Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vas Hét Ke Sze Csüt Pén Szo Január Február Marcius Aprilis Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December Jan Feb Már Ápr Máj Jún Júl Aug Szep Okt Nov Dec éppen most 1 perce $$1$$ perce 1 órával ezelőtt $$1$$ órával ezelőtt Tegnap $$1$$ nappal ezelőtt $$1$$ héttel ezelőtt több mint 5 hete Követők Követés THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy